Helgen

Helgen är snart över och det har varit en lugn sådan för min del. Egentligen skulle jag jobbat men i förra veckan så skadade jag min hand så illa att en blödning uppstod och jobb var inte aktuellt. Ska se i veckan om jag kan återgå till jobbet eller inte.

I fredags firade min syster Elin sin födelsedag med hela familjen samlad. Supergod svampsoppa som smält i munnen serverades och allt var kanon! Jag är ytterst tacksam att ha en sådan underbar familj och släkt som finns för en i vått och torrt.

I går skulle jag åkt över till skördefesten men det blev ändrade planer. Var sedan på kvällen ute hos Robert i Berga och hade det väldigt trevligt. Kul att få träffa grabbarna igen. Det var ett tag sedan.

Lugnt idag med en del fotboll och tankar som flödar åt olika håll. Vad ska komma härnäst???












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback