Konsert med Tove Styrke

Det är ju då stadsfest här i Kalmar nu och när jag tittade igenom startfältet med artister blev jag inte direkt glad utan mer ok...suck..som vanligt. Men just en artist har jag varit lite nyfiken på nu ett tag. Tove Styrke...

Tog mig ned till Sveaplan och blev mycket positivt överraskad! Hon har ju inte så enormt många låtar på sin lista men desto bättre kvalitet på de som finns. Hennes fantastiska röst, 2 synthar och trummor kommer man långt på. Skönt att hon ger så mycket utrymme för just slingorna. Skulle vilja säga att hon påminner mycket om Robyn och hennes då senast produderade låter. Denna tjejen kommer gå långt....riktigt långt...


En hit som bara blir bättre och bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback