Fruktansvärt...en av de största finns inte mer....

Jag möttes av det fruktansvärda beskedet på jobbet idag och trodde verkligen inte att det var sant. Stefan Liv död, en av mina absolut främsta förebilder och idoler. Det går inte att inte älska denna person.

Mitt intresse för HV började långt innan Stefan tog en plats i laget, men det var först när han gjorde det som framgångarna kom.

Jag glömmer inte finalserien 04 mot FBK där Stefan var helt outstanding under hela slutspelet. Tre nollar och blev i och med detta en gud för oss med HV-hjärtan. Finns det liv finns det hopp sa man i Jönköping och i Småland.

En profil med karisma och en enorm ödmjukhet som går rakt in i hjärtat. Jag kan inte förstå detta, har gråtit enormt mycket. Stefan kommer alltid att ha en mycket mycket speciell plats i mitt hjärta. Ett HV-hjärta som lider och gör ont...så ont....

Tack Stefan för alla dessa stunder under åren. Tack för att du var den personen du var och är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback