Senaste tiden...

Lite sämre väder denna veckan men klagar absolut inte! Har verkligen lyckats koppla av jobbet till fullo, och gör precis det jag vill göra. Med andra ord, umgås med familjen och vännerna, träna och läsa.

Har varit ute och fiskat kräftor med syster och hennes sambo. Efter en ren chansning så trodde jag kanske inte riktigt på stället där vi la i dom. Och så var också fallet. 1 st kräfta blev resultatet och man måste ju glädjas över det lilla. Upplevelsen att paddla ut i natten med mörkret och tystnaden runt om sig är ganska underbar.

När det gäller träningen så gör jag något varje dag och så ska det förbli. Har satt en del mål för framtiden men inget jag berättar nu. Ingen gymträning nu utan styrka hemma och löpning i spåret. Och en hel del promenader på det.

Var hemma hos Petter för några dagar sedan och hade trevlig kväll med drinkar och skratt. Tanken var att vi skulle dra oss inåt stan men så blev inte fallet sen då himmlen öppnade sig och regnet rent ut öste ned. Petter hittade inte sin cykel och tog en annan nere i källaren. Dock så fanns det knappt däck på den och han cyklade i prinicip på ekrarna in till stan. Skrattade en massa åt detta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback