Lördagkväll

Jönköping i Torsdags. Värdigt och bra avslut och nu ser vi framåt. Det var en helt underbar stämning på läktaren och jag satt precis vid HV:s bås. Kunde hör spelarna prata med varandra för en kort sekund på uppvärmningen. Sedan drog NBS i gång med bland det högst trygg jag vart med om i KA. Fantastiskt och underbart! I sådana lägen så är en förlust inte så viktig. För vi fans som har hållt på HV sedan många år tillbaks vet att på den tiden var det viktigaste att spela en bra hockey.

Annars lugnt på jobbet, åter till lunken och tjafset. Min erfarenhet av tidigare privata företag går inte att jämföra med kommunala verksamheter.

Idag fotboll på GA, ett riktigt sömnpiller och till råka på allt så tappade jag ut ölen i paus.

Åter tillbaks i tankarna och funderingarna över framtiden. Mycket är oklart med vissa tankegångar är mer kongkreta än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback