Och så kom sommaren...

Första semester veckan regnade bort och det är historia nu som tur är. Fick i alla fall upplopp för min kreativa förmåga i form av att skriva en artikel lite målning här hemma.

Strålande sol denna vecka och har tagit bästa boken och musiken med mig ned till stranden i centrala Kalmar. Helt underbart att få slappna av och koppla bort jobbet vilket jag antar är syftet med semester. Med tanke på mitt tänkande så kommer saker och ting fram när just tankarna är fria och med hjälp av musiken. Låter kanske suspekt med så är fallet. 

Var nere på Skälby under förmiddagen med syster familj och faster o kusin. Mycket trevligt och härligt att se barnen mår så bra av allt lekande. Väldigt stolt morbror Karl!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback