Stolthet inom mig

Helgen snart avslutad och jag känner mig stark inombords. Det som många nu går igenom har jag redan fått erfara. Allt i ett sådant arbete måste få ta den tid det tar. Det går i vågor och sakta men säkert så kommer acceptansen.

Skulle åkt till Jönköping i går men kände att jag inte hade klarat det ensam så stannade hemma och följde allt på nätet. Träffade vännerna i går kväll som förstod min och alla andras saknad, de ställde upp enormt mycket och hjärtat känner en stolthet och kärlek till min omgivning. Vi var ute en stund på ett av Kalmars uteställen. Lagom med folk och en trevlig stämning.

Idag träffat familjen då vi firade Alva som blev 3 år i veckan.

Veckan inleds med ledighet från jobbet, men ska passa på att träna dubbla pass. Jobb onsdag och sedan åker jag till Jönköping för att se HV i seriepremiären. Ska passa på att shoppa lite också.

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Tack så mycket! Är det den boken du pratade om på jobbet som jag började läsa lite i eller är det en annan? :)

2011-09-13 @ 22:19:31
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback