6-kamp och planering inför flytt

Åter igen tid för tankar om senaste tidens händelser. Det börjar nalkas mot sommaren och det är de flesta glada över. I går arrangerade Tomas en mycket trevlig heldag med 6-kamp och mat o dryck. Vi sattes på prov i de olika grenarna. Spjutkastning, slungboll, hästskokastning, pilkastning, golfship och slutligen minigolf nere på Stensö där vi också åt en perfekt grillmeny. Nöjd med kvällen men tankarna kom dessvärre in på området inbjudningar. Och då vet ni vad jag menar.

I morgon besiktning på den nya lägenheten och sedan om ca 2-3 veckor planerar jag att flytta in. Känns hur bra som helst, och det kommer bli en välorganiserad inflyttningsfest med bara musik från 80-talet. Självklart, vad annars !?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker att du ska höra av dig!. . .

2011-05-29 @ 22:36:53
Postat av: Matilda

Jag tycker du ska höra av dig!. . .

puss

2011-05-29 @ 22:38:01
Postat av: Anna

Grattis till nya lgh ! Hoppas du trivs !?! .. vadan denna flytt ?? . :)

2011-07-15 @ 03:14:27
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback