Premiär

Underbart väder i Kalmar idag och jag passade på tillsammans med Tomas att beundra Guldfågeln Arena som invigs i morgon. Äntligen säger jag bara. Precis vad denna staden behöver. Fantastiskt att Kalmar FF får den möjligheten att spela på en av landets absolut modernaste arenorna. Förhoppningsvis kommer folket och skapar en stämning som gamla fredde inte ens kunde komma i närheten av.

Annars har helgen varit relativt lugnt med lite fest i går med grabbarna och besök från storstan. Mycket folk ute och många trevlig minnen som kom upp för mig. Nu jobb och planeringsdag de närmaste dagarna, och sedan ledighet som stundar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Och där ska jag jobba ;)

2011-04-11 @ 03:45:07
URL: http://lillgurka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback