Det går bra nu...

Var åter tillbaks på jobbet förra veckan och det var sig likt. Hade en lugn och skön första helg med bra kollegor som sig bör. Kommer nog att bli en del förändringar under hösten om allt blir som det planerats.

Börjar också få det riktigt klart här hemma. Lite små prylar som ska upp på väggarna och stolar till köket.

Ligger på ganska bra nu i träningen och då främst löpningen. Har verkligen på kort tid förbättrat konditionen avsevärt och även hittat en ny löpteknik som passar mina knän perfekt. Springer en del på astfalt när tempot är samma och på annat underlag då jag tränar intervall. Kommer testa min fot under nästkommande vecka då innebandyn drar i gång, blir till att hålla tummarna för att den ska hålla.

Dagens låt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Karl! Vad roligt att du hittade min blogg, och att du också har en! Ser att du valt ett åttiotalstema och antar att det kan dyka upp en del synthgrejer titt som tätt? ;) Jag får hålla utkik så jag lär mig lite, haha. Jag har stormtrivts på jobbet, det har varit hur kul som helst att jobba med er allihop. Jag har fått gå in hos bemanningen nu så förhoppningsvis får jag hoppa in lite extra under hösten och våren. Jobbade nu i söndags faktiskt så det ser ju inte helt dödsdömt ut. Ha det bra!

2011-09-06 @ 22:41:57
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback