Mitt i sommaren...

Nya friska vinder över Kalmar. Eller kanske inte.

Har flyttat klart nu och lägenheten är mer eller mindre färdiginredd och jag är mer än nöjd. Tar energi och ensamheten blir ganska påtaglig när man väl slår sig till ro.

Kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort. En vecka kvar sedan semester som är helt oplanerad. Och det känns ganska bra faktiskt med tanke på min status och hur allt har artat sig. Kan inte sluta tänka på just denna dagen att man inte är så värd och respekterad som man egentligen borde. Sedan finns det säkert ursäkteroch bortförklaringar....det gör det alltid. Men...denna gången är det extra tankemässigt jobbigt för mig.



Det blir inte bättre än så här! Freddie...kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback