Friskförklarad...

Efter några dagars sjukfrånvaro var jag åter på jobbet idag. Lugnt pass som rullade på enligt planerna. Skönt att få återse en del människor också.

Sedan ut till Källstorp för att hjälpa pappa och Kristina med deras nya kamin som ska installeras och byggas klar, blir kanon när den värmer och fungerar! Ser mig lite efter nytt boende då jag är sugen på att komma utanför stan. Kanske kan finnas något som passar mig vem vet.

Till helgen ska Anton döpas och jag ska vara fadder, en stolt sådan. Det gäller att vi män i släkten håller ihop. Så glad att jag har familjen och vännerna!

Har stora planer på att få se för mig det kanske bästa synthpopbandet genom tiderna. A-ha från vårat kära grannland Norge. Lyssnar enormt mycket på dem just nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå .. Aha med den låten så bra är ! Ha en superfin helg !!

2010-10-08 @ 12:29:06
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback