Dagens ungdomar....

Ja dessa stackars curlingbarn.... Är det något som utvecklar oss individer så är det att kunna ta ansvar och få det förtroendendet av omgivningen.

Inte konstigt att dagens ungdomar går arbetslösa när många är helt handlingsförlamade och lärt sig att inte göra ngt alls under tiden de bott hemma.

Jag är stolt och ytterst tacksom för att mina föräldrar tog sitt ansvar, och gav mig den uppväxten jag fått. Där jag tidigt fick ta ansvar och har fått stå på egna ben. Ansvarskänslan ökar självklart självkänslan. Att lyckas med något och växa med uppgiften är enormt viktigt under hela livet.

Livet handlar inte om att se bra ut, utan att utvecklas och växa som människa.


Kommentarer
Postat av: Lina

hur länge är man ungdom då, är inte du oxå en ungdom karl:)

2010-11-10 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback