Snart bilköp

Idag har det vart en skön ledig dag med mycket fokus på bil i och med att vädret inte har vart det bästa här i Kalmar. Vart runt hos en del bilhandlare för att hitta mig något passande. Men det är verkligen inte det lättaste. Då kraven från min sida är stora. Hittade i alla fall några intressanta objekt som jag ska provköra i dagarna.

Lite svårt att tänka klart en dag som denna. Som ni vet så kan man inte påverka sina känslor. Vare sig man vill eller inte. Att en person ska få en att helt kunna sluta tänka klart det är för mig helt främmande. Aldrig vart med om något liknande. Återstår att se vad som händer i framtiden.

Kommentarer
Postat av: anna

spännande va d kan bli för bil!

2010-05-25 @ 00:19:32
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback