Ledighet med värme

Då var jag ledig en vecka efter lagt schema som jag inte klagar över! Och helt plötsligt kommer värmen med allt var det innebär. Bara att vakna upp och ta dagen som den kommer, och bitarnna börjar att falla på plats.

Har tillbringat dagen ute i Källstorp med dagsverk då förändring pågår. Det blir verkligen kanon och stället är ett paradis där jag kommer vara en del, som det känns som nu. Efter jobb grillning och njutning av det fina omgivningarna och inandning av ren underbar luft!














Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt det seeeer ut att va :) Du har det gott ser jag !!!

2010-05-21 @ 19:51:10
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: C

Se va duktig jag var som hittade hit! ;) Vilken ambitiös blogg du har =)



Ville bara säga att jag hoppas att du hade en trevlig kväll igår och att du lyckades få en god natts sömn sen ;) Det var i alla fall jättetrevligt att träffas! såg att Sabina hade både dig och Emanuel på FB så jag la till er där =)



Ha en härlig dag i solskenet!



C

2010-05-23 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback