Dagen

Tog en sovmorgon vilket var välbehövligt. Vaknade av att Aslan gick på mig och tydligen ville han att husse skulle upp. In till stan och förbi Källskänken och sedan intag av sallad med C inne på Kvarnholmen.

Ny spellista i mobilen som jag nu går igenom för lite recensioner och passar alltid på att göra detta när jag tar mina långpromander. Finns inget bättre sätt att avgöra bra eller dålig musik då vinden viner och luften renar tankarna.

Precis hemkommen från Södra Utmarken och fotboll i korpen. Första matchen för mig i målet i år och dessvärre förlust.

21.30 ikväll släpps resterande artister under ForeverYoung turnen som kommer till Kalmar 21 Augusti. Ska bli riktigt intressant att se vad de har att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback