Redo igen...

Repat mig efter sjukdom och dyligt. Var hos läkaren och tog en massa prover som jag inte har fått svar på än men hoppas på gott resultat. Åter till jobbet i går vilket kändes bra. Bra natt med mycket sömn så idag mår jag helt ok.

Vart och klippt mig och sedan lunch med Petter. God pasta med fläskfile intagen och därefter in till stan för lite shopping. Blev en jeansskjorta på brothers och lera ?!, till håret. Var även uppe hos Petter och fick parfymen han så snällt hade inhandlat åt mig någonstans i världen, jag vet inte vart.

Nu vila, ikväll middag, och träff med Smedåsfolk för festligheter.








Kommentarer
Postat av: Elin

vilken snygg jeansskjorta ! Du kanske ska bedriva en modeblogg istället kära bror? lägg ner 80 talet nu ;)

2010-03-07 @ 12:32:51
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Anna

snygg skjorta .. snyggt klippt :) nu är du fit for fight eller :)

2010-03-10 @ 22:26:28
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback