Min analys av bidragen i årets schlagerfestival

Har ju inte direkt suttit fastklistrad de senaste lördagarna då kvaltävlingarna till melodifestivalen har ägt rum. Men för att kunna göra ett seriöst utlåtande om vilken låt som har mest chans till att komma på en bra plats i Oslo så har jag lyssnat igenom alla bidragen.

Och kommit fram till att låten Kom med gruppen Timoteij har absolut störst chans. En låt som skulle fungera i stora delar av Europa. Internationell och helt klart en hit. Jag gillar också att se att tjejerna inte bara kan sjunga utan även spela visa instrument. Låten blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den. Jag ska till och med rösta nu på lördag!


Kommentarer
Postat av: Karna

Håller inte med! Tjejen har alldeles för klen röst!!

Men det är en trallvänlig och trevlig låt.

2010-03-10 @ 10:23:24
Postat av: Anna

åå haha ja som bojkottar så kallade schlagerfestivalen . hahha . men råka höra en låt d va i lördags . pain of solution gilla ja ....

2010-03-10 @ 22:21:30
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Anna

förresten när kommer os sammanfattningen du skulle göra ?

2010-03-11 @ 11:53:59
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback