Åter till vardagens bestyr

Åter till vardagen för de flesta, själv har jag varit ledig idag. Råkade hålla mig uppe hela natten för att titta på junior-vm i hockey som avslutades på fel sätt för vår del.

Lugn dag där jag ändå har varit på bibblan och lånat en rad biografier. Var en massa folk och jag tycker det är allmänt trevligt att glida runt och leta efter guldkorn som jag oftast hittar efter lite tid. Sedan iväg till gymmet där det var lika fullsmockat. Många nyårlöften som folk kämpar med. Får se hur det är om några veckor, när motivationen har lagt sig hos de flesta.

Jobb tidigt i morgon bitti vilket blir tufft att komma upp till med tanke på hur jag har ställt om tiden de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tja tja! Hittade din blogg igen här på nätet. Hur är allt med dig?

Visst jobbar du på Nautilus nu?

2010-01-13 @ 23:38:30
Postat av: Elin

Kära bror, vore det inte trevligt med en uppdatering snart, I´ll keep waiting :)

2010-01-19 @ 16:07:02
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Anna

kommer det inge uppdatering ???

2010-01-22 @ 00:13:24
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis på namnsdagen..

2010-01-28 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback