Reflektioner...

Jobbat en del senaste dagarna vilket inneburit tidiga mornar vilket jag inte är så tillfreds med. Visst skönt att komma hem tidigt men har så svårt att somna på kvällarna. För mycket böcker där det är svårt att slita sig. På tal om böcker, det går framåt med mitt projekt...sakta men säkert.

Utifrån mina reflektioner och tankar över huvudämnet självkänsla så måste jag återkomma till detta med KASAM som är helt fantastiskt. Ni som har läst hälsans mysterium fårstår vad jag menar. Att vara eller inte vara en del av sig själv och kunna se hela den röda tråden. Det ni kära läsare...det är nyckeln till framgång. Blir mer och mer överväldigad då detta fenomen gång på gång hjälper mig att bedömma min omgivning. Självförtroende kan man skaffa sig, självkänsla jobbar man med under hela resans gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback