Lördagskväll

Lugn lördagskväll med OS på tv för min del. Fantastiska tävlingar för en sann idrottsälskare som jag. Kommer en sammanfattning här i bloggen lite senare i veckan. Med tanke på vissa dåliga kommentatorer så har jag testat att ha bra musik på i stället för deras röster under vissa tävlingar. Funkar perfekt, framför allt i curlingen.

Har vart hemma från jobbet nu några dagar pga muskelinflammation i ryggen. Men känns ganska ok just nu, ska träffa min läkare på måndag och gå igenom kroppen för att se vart det exakta felet ligger.

Melodifestivalen är som vanligt ett enda stort skämt med dåliga artister och ännu sämre låtar. Ja det är tragiskt detta. Tacka vara 80-talet!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah ja stort skämt med melodifestivalen .. jag HÅLLER med .. hhah . jag ser ens inte på det . fast där jag satt på jobbe ikväll hade de på d men e ju tvungen glo på patienterna så jag tänkte inte så mkt på d .. aj nej msukelinflammation i ryggen inte kul .. hoppas de ger med sig snarast ..



OS det är synd det redan e slut .. imån sista dagen :( .. jag bara älskar kika på det ..

2010-02-27 @ 22:36:28
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Johanna Hurtig

Hoppas att din rygg snart blir bättre. Krya på dig och var rädd om dig!

2010-03-02 @ 21:05:16
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback