Vinst!

I går kom första segern för mig i min andra match och jag inser nu vad jag älskar detta med lagidrott. Det ger så enormt mycket även om det är på en låg nivå. Hoppas bara att foten håller för fortsatt spel och kanske satsande på högre serier.

Idag flyttkarl åt Petter som flyttar in tillsammans med Linnea i huset bredvid mig i en mycket trevlig lägenhet. Så vi blir grannar nu kan man säga. Lärde känna Petter genom rugbyn för ca 10 år sedan och vi har haft kontakt sedan dess. Dock är han ute en del med jobbet och reser runt om i världen, men vi hörs alltid när han är hemma och mer blir det nog nu när vi bor så nära varandra. En kanonkille att ha och göra med på alla plan.

Avslutar med en låt och med denna vill ja visa för er att det finns guldkorn från 80-talet som även har lite mer rockigare ton över sig. Men!, med inslag av den underbara synthen. Som i denna låt från den amerikanska gruppen Device.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback