Smärta!

Söndag kväll och jag sitter här med världens värk i vissa delar av kroppen. Kommer till det senare.

Mycket jobb de senaste dagarna. Och mycket tankar och planering inför framtiden. Tankar åt ett annat håll också, inte så långt i från mig dock. Inhandlat och sett över höstgarderoben. Insåg ganska fort att jag har en massa jackor som jag väldigt sällan använder. Så tog upp dem och ska försöka anpassa dem till resten av min vardagliga garderob.

Spelade match i torsdags och vi mötte ett gäng som låg högt upp i tabellen och de var nog inte riktigt förberedda på att vi skulle spela så bra som vi gjorde. Hårt spel direkt och ca 15 min in på matchen så hamnade jag i en tuff duell med en kille som inte riktigt hade alla bollar hemma i skallen. Efter duellen sprang han efter mig och skallade mig i bröstet. Domaren såg inget men tumult uppstog på planen och smärtan var påtaglig. Nu sitter den i och ett brutet revben är inget att skratta åt. Fjanten som gjorde detta kommer att anmälas och vi kanske gör det till ett polisärende. Ett bevis på att alla inte ska ut på en fotbollsplan. Speciellt inte om man inte kan kontrollera sina känslor.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas smärtan går över!

2009-09-29 @ 23:08:09
Postat av: Anna

vilken kille va hade han för lite i hjärnan å tänka med ! hoppas du blir bättre snart !

2009-10-01 @ 20:37:16
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback