Höstens ingång

Helgen har till stor del gått i sportens tecken då det har vart mkt av den varan på TV. US Open i tennis, fotboll och Kalmar FF. Hunnit med några pass på gymmet också. Testar lite nya maskiner för närvarande, så svårt att säga hur dagsformen är. Utgång i går kväll med Tomas på Harrys. Mycket folk och trevlig återträff med en gammal jobbarkollega. Mycket att prata om, minnen som får en att se tillbaks på stunder som varit och utvecklat mig.

Idag god middag med kroppkakor hemma hos lillayster. Så otroligt goda att jag nästan åt för mkt. Promenad på det och nu sitter jag i soffan och letar inspiration till projektet. I morgon drar mitt vik igång och jag ser fram emot att få jobba vidare med ett yrke som jag trivs utmärkt med.

Karl


Kommentarer
Postat av: Helén

Kroppkakor e ju inte alls illa ...

Å jo sport fanns de ju gott om i helgen =)

2009-09-14 @ 15:57:52
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback