Nytt ämne...

Måndag åter igen och ledig dag för mig. Med tanke på mina kunskaper om träning och hälsa i största allmänhet så kommer jag nu också skriva en del om detta ämne för er kära läsare. Det finns ju väldigt mycket myter om detta ämne och framförallt om hur man ska träna osv. Många vill gå ned i vikt och detta ska gå snabbt utan att ens vara jobbigt. Här nedan så ser ni ett 6-veckors träningsprogram för effektiv fettförbränning, som fungerar!

Måndag:   60 min morgonpromenad innan frukost
  30 – 45 min styrketräning
  30 min konditionsträning direkt efter styrketräningen
  ev. kvällspromenad

Tisdag:     60 min morgonpromenad innan frukost
  30 – 45 min styrketräning
  30 min konditionsträning direkt efter styrketräningen
  ev. kvällspromenad

Onsdag:   60 min morgonpromenad
  Kvällspromenad

Torsdag:  60 min morgonpromenad
  30 – 45 min styrketräning
  30 min konditionsträning
  ev. kvällspromenad

Fredag:   60 min morgonpromenad
  30 – 45 min styrketräning
  30 min konditionsträning
  ev. kvällspromenad

Lördag:   60 min morgonpromenad
  30 – 60 min konditionsträning

Söndag: Vila


Kommentarer
Postat av: Elin

Men när ska man hinna jobba då?

2009-11-23 @ 18:14:06
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du några bra källor till detta? Varför är detta en bra metod? Övertyga mig!

2009-12-24 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback