Inköp

Lördagskväll och snart dags för utgång som det ser ut. Dansband på Sandra men jag tror det lutar åt stan! Uppe tidigt i morse för att leta igenom djungeln tv-apparater som finns i denna stad. Kom in på Media Markt och gick ut lika fort när jag såg alla olika varianter och märken som fanns. Detta måste ju få människor skakis samtidigt som säljarna gnuggar händerna och säljer vilket kravs som helst. Fick i alla fall tag på en LCD med precis de funktioner jag behöver. Som gammal hemelektroniksäljare som jag är, så var valet ganska lätt !

Sedan ut på stan för att äta lunch med Tomas och fylla på med ny energi. Och det gör man verkligen på Zorbas. Skulle kunna leva på den maten ! Hittade också en skjorta som passar väl runt axlarna, riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback