300 inlägg !

Ikväll skriver jag mitt 300:e inlägg i denna blogg. En blogg som följer mig igenom livet liksom själen och hjärtat. För det är väl så att man skriver för att förmedla och upplysa tankar och funderingar men även fakta som det är mycket av i mitt fall.

Jag läser en hel del bloggar själv under dagen. Främst från djupa personer med tankar från själen då. Ska inte säga att jag får inspiration av detta och det tror jag kan bli fel. Viktigt att skriva utifrån sig själv och att man komma med egna ideer hela tiden.

Ska utveckla och fortsätta med skrivandet och ni har nu chansen att komma med förslag på vad som ni vill ska komma upp på tal !

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin din blogg har blivit !!!

2009-11-04 @ 22:03:51
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du skriver jättebra!

2009-11-04 @ 22:26:32
Postat av: Evelina

Du skriver jättebra!

2009-11-04 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback