Helgen

Denna helgen har jag inte varit i mitt sinnes fulla bruk då jag mentalt har jobbat hela tiden med att inse och förbereda mig inför framtida förändringar i tillvaron.

Min syster fyllde 30 i fredags och vi var ute en sväng till henne och fikade och grattade. Trevlig att få träffa familjen igen, var ett tag sedan vi samlades senast. Och lilla alva som inte är så liten längre gör bara fler och fler framsteg i livet.

Hade planerat en lugn helg och så blev det också. Gårdagen försvann ganska fort och jag var ute en stor del av dagen och framför allt när HV spelade. Ville inte se matchen, och har inte så mycket att säga om det som hände. Tittade lite på melodifestivalen och börjar faktiskt bli orolig för svenskarnas fruktansvärt dåliga musiksmak. Men segraren var helt klart värd platsen i Moskva.

Pluggat en del i dag också, läst på en del inför stundande vecka med HPB på Coop. Och tittat en del på dokumentärer.

Senare ikväll kommer det två nya låtar jag vill ni ska lyssna på och jämföra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback