Framtidstankar...

Veckan går fort, ja tiden går fort och snart ska vi ut på avslutande LIA. Sandra kom förbi runt lunch, och vi fixade ihop ett program till hennes träning som jag hoppas hon blir nöjd med. Promenad in till stadskärnan för lunch på 4:a kök som alltid är ett säkert kort om man vill få valuta för pengarna. Vi satt där och insåg verkligen att snart så går vi ut och att tiden verkligen har gått fort. Ja kanske för fort dessvärre, svårt att sätta ord på vad men snart så skapas ett nytt kapitel i våra liv. Jag har nu en vecka på mig att kanske fatta ett beslut som kommer påverka min framtid till stor del. Tankarna är många...


Kommentarer
Postat av: Tulda

Huja!! Tiden går verkligen fort! Glöm inte leva för dagen! :)

2009-03-10 @ 22:07:42
URL: http://ladymidnight.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren i min blogg=)..

Hoppas du fattar ett bra beslut som ger dig en positiv framtid och ett bra liv=)

/Emma

2009-03-14 @ 10:11:04
URL: http://stjernhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback