Vilken hetta...

Ursäkta mitt dåliga uppdaterande. Har vart mycket jobb de senaste dagarna och som ni vet underbart väder, så bloggandet har blivit lidande. Dagarna rullar på och jobbet förgår och jag kommer in i det mer och mer. Mycket att tänka på och hjärtan går på högvarv vissa stunder. Men trivs verkligen bra med arbetet och människorna runt om. Ledig nu fram tills torsdag eftermiddag. I morgon sol och bad och sedan trevlig överraskning för en viss person.

Sitter och följer denna underbara serie från 80-talet som jag tidigare skrivit om i bloggen. Detta får mig verkligen på bra humör! Studera sättet Crocker rör sig på, hans kläder och framför allt musiken. Ett mästerverk till serie.


Kommentarer
Postat av: V

Grattis till examen i efterskott!

2009-07-01 @ 21:13:47
Postat av: Pernilla

Har du blockat mig på msn eller? :)

2009-07-02 @ 08:14:33
Postat av: Anna

kan bara hålla med om att de är en skön serie .... min favorit serie som ja inte missa ett avsnitt då de gick ..

2009-07-13 @ 20:05:28
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback