Ledighet

Välbehövlig vila har intagits och begrundats i kroppen och det inre lugnet har sakta infunnit sig. Ledig denna veckan från jobbet förutom i morgon då  jag ska på lite infomöte om medicinering. Dock inget avancerat sådant då det inte gäller mig så avsevärt mycket.

Fått tid att ta hand om kroppen i form av träning på gymmet och simning nu i några dagar. Dessutom längre promenader om dagarna med ny musik i lurarna. Försöker upptäcka mer av Kalmar vackra grönområden som verkligen grönskar tack vare allt regn. Tänkte åka ut med båten en sväng, dock så var vädret lite ostadigt och med min otur så ville jag inte chansa.

Även samlat tankarna och tittat framåt i kalendern. Midsommar stundar snart. Blir det Borgholm eller kanske rent av Kalmar. Det återstår att se. Förra året vid denna tiden fanns så mycket annat att fokusera på. Glad jag få uppleva vänskapen med mina vänner plus resten som rör midsommar till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback