Festen !

I går hade jag och min syster examensfest tillsammans och den blev verkligen lyckad. Efter all denna planering så blev det verkligen så perfekt som i alla fall jag hade hoppats på.

Började med en utsökt blandad  fördrink och sedan var det mat på det som verkligen höll hög klass. Så underbart att få se alla vännerna och familjen tillsammans. För att aktivera deltagarna så hade vi dels gjort en tipspromenad om olika händelser som hänt i våra liv, och dels en musiktävling som dessvärre kanske blev lite för svår hehe....

Men allt flöt på bra och alla var hur nöjda som helst. Joel hade fixat en suprise som jag verkligen inte hade räknat med. En ståuppare som verkligen fick mig att le på smilebanden. Stämningen var på topp när karaeoken startades upp. Verkligen succe detta och de flesta sjöng nog mer eller mindre under kvällens gång.

Ja festen blev verkligen lyckad och det finns inget att klaga på. Visst vi hade planerat en hel del och det måste man nog göra i dessa lägen. Varken drickat eller maten gick åt som vi hade förmodat så nu finns det mat och alkohol i min lägenhet för en hel arme.

Måste också passa på att tacka alla som har hjälpt till inför och under gårdagskvällen. Utan er hade det inte gått. Och tack alla vänner för att ni finns för mig.

Bilder kommer senare då jag missade helt att ta med min egna kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback