Söndag...

Helgen är snart över och jag känner mig totalt utvilad och redo för nya dagar på jobbet.

Fredagen tillbringades först hemma hos Ullis där jag och Tomas var på en mycket trevlig liten förfest. Mycket vin och kall god cider stod på bordet, innan vi drog oss inåt till Krögers för mer samgänge. Har på senaste tiden mer och mer fastnat just för det stället, mkt för att det är ett trevligt klimat med bra människor och en avslappnad miljö.

Under resten av helgen har jag mest tagit det lugnt och jobbat med mitt projekt. Ostadigt väder har återigen gjort att båten fått ligga kvar vid bryggan. Vännerna ska till Strand ikväll men jag stannar dock hemma. Skönt att ta det fortsatt lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback