Hjälp mig!

Mycket jobb för min del nu i dagarna, klagar dock inte när jag trivs som en fisk i vattnet.

En himmla massa turister i Kalmar just nu och speciellt i mina kvarter på väg och i från vårt kända slott som vi är mycket stolta över. Problemet med dessa turister är trafiken och deras okunskap om vilka regler som gäller eller inte. Kalmar är en relativt liten stad men ändå ska det vara så svårt att köra bil på ett korrekt sätt. Men det har sin charm det också.

Nu snart iväg till jobbet för ett lång pass som sträcker sig tils i morgon bitti. Får hoppas det blir lugnt och stilla!

Nu behöver jag er hjälp kära bloggläsare. Mitt stora intresse för musiken och filmerna från det glada 80-talet vill jag gärna dela med mig till just er. Vad vill ni att jag skriver om???....kom med förslag till mig, va inte blyga!


Kommentarer
Postat av: Johannan

Ja turister finns det gott om här i Kna också.. Usch!

Höll på att bli totalrammad av en utländsk sådan idag, han skulle byta fil trots att jag låg i filen precis intill honom.. Turligt nog låg ingen bakom mig så jag fick tvärnitat och jag klara mig mutter mutter med nöd och näpe!!

2009-07-19 @ 17:13:27
URL: http://johannanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback