Nu går jag vidare...

Verkar som hela landet har fått en massa snö utan Kalmar där gatorna är mörka och grå. Får väl se hur det blir, brukar ju alltid klara oss här nere och ska det komma lite så får det gärna vara.

Dagens arbete i skolan är inget direkt att skriva om. Nu är projektet över förhoppningsvis och resten av veckan innebär ledighet! Eller det finns att göra och blir nog en del studier för min del så helgen få bli helt pluggfri i alla fall.

Sedan expressprogrammet på gymmet som jag verkligen har fastnat för. Inte många som använder sig av de maskinerna heller vilket är perfekt för mig då vilan mellan varje övning inte ska vara mer än max 1 min. Kan jag verkligen rekomendera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback