Klarade mig...

Klarade gårdagen helskinnad trots dagen till ära. Riktigt vinterväder med halkunderlag vart man än satte ned fötterna, dock ganska behagligt. Var på föreläsningar på sjukhuset på förmiddagen. Lyssnade på en dietist och en sjukgymnast angående dagen till ära. Fokus låg på hjärtat och vad man ska äta osv. Mycket intressant. Sedan till skolan för att skriva klart hälsoinspiratörsutbildningen och lämna in den så helgen få vara pluggfri. Lugn kväll med film och god nyttig mat. Och lite annat trevligt hihi....

Väcktes av Aslan idag som hade fastnat med en sko i dörren. Han förde ett fasligt liv men jag tror nog bara han ville få upp mig ur sängen för att få mat. Ska snart ut på stan med pappa och sedan blir det att åka ut till Emma och Anders för 30-års fest. Dock lugn för min del, har en dag i morgon jag måste tänka på !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback