Blask!

Ledig idag vilket har varit grymt skönt. Fixat en del här hemma på förmiddagen med tvätt och städande. Sedan kom Sandra för att spela in skivor till hennes olika pass och jag tror både hon och jag blev nöjda. Jag för att musiken som laddades ned faktiskt tilltalade mig till stor det, och hon för att passen blir personliga och precis hennes stil.

Trots det trista och påtagliga blaskvädret så drog jag mig bort till gymmet en sväng och det ångrar jag inte. Skönt att kunna slappna av och låta musiken flöda i lurarna. Bara tänka på det man ska göra och låta kroppen arbeta. Det är så det ska kännas när man går in där. Att man är fokuserad och kan prestera max över hela passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback