Juldagen...

Då var julen förbi och det känns underbart. Dagarna har trots allt gått ganska fort och jag har hela tiden haft bra människor runt om mig som funnits till när tankarna kommit upp.

Juldagsfirande i går, den stora utegångsdagen i Kalmar. Erfaren som jag är så vet jag också att den innebär en massa trängsel och fylla. Precis som i går. Förfest hemma hos Samuel med vänner och bra stämning. Efter mycket om och men så beslutade vi oss för Sandra vilket kanske inte var det smartaste valet. 18-års gräns med fylla slagsmål och skadegörelse. Kände mig verkligen gammal i allt detta kaoset. Drog mig inåt stan ganska tidigt för att träffa lite gamla vänner på lilla puben och för att komma ifrån stället! Men på det stora hela en trevlig kväll med gänget.

Jag på juldagen

Johan o jag

Robert o Tomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback