Sammanfattning av veckan...

Söndag och helg med sammanfattning om veckan som gått. Relativt mycket jobb och ganska långa dagar. Har ett ganska uppstrukurerat liv på det sättet nu att jag vet hur jag jobbar och med vilka, däremot är framtiden osäker. Förhoppningsvis besked nu i veckan eller kanske nästa.

Utöver jobbet har jag träffat Alva nu i veckan. Jag och pappa var barnvakt medans syster klippte sig. Var helmysigt, vi gick på museum och hon skötte sig utmärkt!

Helgen var mycket speciell på många sätt, inte minst känslomässigt. Har ju som regel att inte skriva om sådant i bloggen men kan nästan inte hålla mig.

largos

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina ni är!

Vad har hänt i helgen????? :)

Kram kram

2009-08-25 @ 06:49:14
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Ängeln

Vilken söt liten tjej, märks att du kommer bli en bra pappa någon gång

2009-08-28 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback