Jobb, stranden och fest...

Gick av mitt pass i går morse efter en lugn och skön natt där jag fick några timmars sömn. Hem för att vila men kände att stranden lockade mera. Så jag åkte över till Öland med Tomas och Samuel. Blev en sväng på köpstaden och sedan var det tänkt att vi skulle hitta någonstans att sola och bada men det var fullt överallt så vi drog oss tillbaka till Kalmar och la oss i stället på Bergavik där vattnet var väldigt svalkande.

Ut till Per i Berga för lite grillning och trevligt festande. Grillning, rödvin och lite pistolslekande på det gjorde att vi alla var i perfekt stämning för att ta oss ann Kalmars uteliv. Stadsfest i stan och medvetenheten om att det borde vara fullt över allt på alla krogar var uppenbar för oss alla så vi drog oss till Harrys där vi blev kvar resten av kvällen. Syster och Joel anlände således med sina nystylade frisyrer. En mycket trevlig kväll måste jag säga...

stadsfest

stadsfest

stadsfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback