Inget trevligt intryck

Efter mycket om och men så beslöt jag mig för att göra avstamp på ett mycket speciellt uteställe i går. The Rock ligger mitt i centrala Kalmar omgivet av andra nattklubbar och uteställen. Men det som skiljer är att jag inte hör hemma där. Kommer in och drog mig sakta nedåt till klubben där allt gick i svart och där baren bara serverade öl och sprit. Inga toaletter som fungerande eller som städats den senaste tiden. Skumma människor som inte kan annat än skrika när de hör den sortens musik. Ja musik är det inte enligt mig, utan mer ett sätt att få ut vissa aggressioner. När bandet började spela så hade jag inga förväntningar och tur var väl det. Efter en låt drog jag mig vidare för att pusta ut och inse att där kommer jag aldrig mer sätt min fot. Och punk/rock inte är något jag direkt går i gång på, eller aldrig för den delen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah hysteriskt :p Stackars.

2009-05-25 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback