Ingen vila här inte

Nu har det dragit i gång på allvar, ingen vila här inte. Men jag ser fram emot hösten och mkt av studierna innebär praktiskt genomförbara projekt. Först och främst så var det introduktion på en testledarutbildning som vi kommer ha mkt nytta av i framtiden, som kommer innebära en del egna studier vilket passar mig perfekt. Jag lär mig bäst av att sitta själv i lugn och ro med bara tankarna och det som stundar i böckerna. Den första LIA:.n vi ska ut på är en sammanslagning av träning/näringslära vilket redan är om en månad. Ska bli intressant hehe....

Jag är om ni inte vet det en kille som helst av allt hade velat leva på 80-talet...vart si sådär en 20 år....leva med öppenheten i samhället och framför allt den underbara musiken och de fantastiska filmerna från detta årtionde. Blir svårt att sätta i hop en topplista över låtar men 
här är i alla fall en stor favorit.

Efter ett mail... några väldigt trevliga samtal så är det förhoppningsvis dax i morgon för dig, att träda fram ur bergens dalar....du vackra prinsessa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback