St Elmos Fire

Haft lite mycket att göra senaste dygnet..studier på hög nivå..eller inte hehe...men det går framåt i alla fall med alla kroppsliga ting och vad det innebär. Fick hem en ny dator som jag har suttit med en del och försökt få att fungera. Borde ju vara expert på detta men fick inte det trådlösa att fungera....gjorde felsökning efter felsökning men precis innan jag var på väg att ge upp så såg jag vad som hade hänt...eller vad han hade gjort rättare sagt !!! Kung i skogen...inte bara där utan också hemma i lägenheten... Aslan.......Nätverkskabeln var helt söndertuggad av det lilla busfröet. Men men... jag älskar honom trots detta och han såg lite försynt ut när husses ögon blev stora och arga. Har på den senaste tiden inhandlat en del kläder och dylikt vilket jag som person är mycket nöjd med. Brukar väldigt sällan göra dåliga köp, mkt för att handlandet är välplanerat. Men visst...impulsen faller in i bland men sällan med ett dåligt slutresultat. Önsker till sist att det kommer en riktigt bra skoaffär till staden, för dagens utbud är över all kritik. Ska man behöva åka över till Öland för att inhandla skor???

Förresten! Såg denna filmen i går. Ett mästerverk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback