Tisdag

Helt slut idag efter alla cykeltester och teori i mängder.....men det har har vart riktigt bra och lärorikt. Nu ganska lugnt fram till praktiken nästa, som vi har har en del kvar med att förbereda. Underbart väder idag förresten....varmt och helt blått på himmlen...som det ska vara men dessvärre är för sällan. Vart o handlat en massa råvaror och letat efter prylar till Aslan. Tänkte han skulle få en liten överraskning när han kommer hem efter operationen. Jobb på söndag annars inget planerat i helgen, vilket är superskönt.

Tänkte jag snart skulle göra en lista över olika låtar från 80-talet. En lista med min ranking och betyg, tror jag har en del att bidra med när det gäller musiken från detta årtionde. Är ju det enda jag lyssnar på. Och kan bara säga, inget slår 80-talet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback