Söndag med jobb och studier

Sov inget vidare i natt så steg upp redan vid 07 hugget för att ta mig en promenad och ge Aslan mat. Ett fruktansvärt regnoväder ute hindrade mig inte, då luften och gatan var precis lika ren som den vitaste duken. Åter till jobbet idag, och det gick förvånansvärt fort och problemfritt. Kände att kroppen var ganska mörnär jag kom hem, och till råga på allt så visste jag vad som väntade.....plugg...suttit med det nu i 3 timmar och det får banne mig räcka för idag. Ska avsluta kvällen med lite film och avslappning. Ladda batterierna inför en vecka med mycket studier och en och annan trevlig stund tillsammans med de andra som är där....på andra sidan stan.....

Åter tillbaks till denna i morgonbitti.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback