Snart natt.....

En fantastisk insats av KFF nere i Rotterdam, mycket imponerad. Dock inte lika glad över HV:s spel uppe i Sundsvall, visst...det är andra matchen och många spelar har svårt att komma in i tempot och hitta rätt med passningarna. Men tränar man varje dag och hämtar ut en lön på 300000:- i månaden, så ska man kräva mera. Snart dax för mig att bege mig upp till Kinnarps för årets första match, kul att se de nya spelarna...kolla årets status.

Annars så har dagen vart ok med lite pluggande och en fika på stan. Mycket folk som vanligt på fredagseftermiddagarna, och likaså många nya affärer känns det som. Förstår inte hur detta går ihop sig, någonstans måste det finnas ett stopp då köpkraften kommer att dala i och med den stundande konjunkturen. Fick ett glädjande beskev när jag surfade in på
www.depechemode.com , bandet ska hålla presskonferans om några veckor, och kommer berätta om framtidsplanerna. Jag hoppas självklart på en ny turneplan, men oddsen för det är inte speciellt stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback