Shopping

Skön dag med plugg på förmiddagen och sedan en del shoppande. Är ju en sådan tid nu där det gäller att vara förberedd i garderoben med plagg som håller för den hårda kalla hösten. Handlar sällan på impuls så dagens inköp var välplanerat och jag blev kanon nöjd. Service är något jag värdesätter mycket när jag shoppar, och då speciellt säljare som kan analysera efter mitt behov och sedan hitta de rätta färgerna till mig vilket jag inte kan göra själv hehe....ja ni som känner mig vet säkert anledningen till detta.

Det är ett jäkla tjat om denna arena som ska byggas i stan, och detta har pågått tillräckligt länge nu. Alla bakåtsträvare som inte ser möjligheterna i denna arena kan sluta yttre sig, för nu är det i princip klart med bygget. Blir så trött på kalmariter som hela tiden klagar på allt och inget. Jag är själv stolt kalmarbo men att det fanns så många negativa personer i stan det trodde jag inte. Ledsamt och beklagligt och jag tycker synd om dessa personer som inte har ngt annat för sig i livet.

Sitter framför Svt1 nu och de sänder precis som föregående år premiären i hockeyelitserien. Ser mycket bra ut må jag säga,  nu så här i början av sista akten. Hjärtat pumpar som vanligt lite extra trots att många många omgångar återstår. Men HÅVE är HÅVE för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback