Regnet öser ned

Intensiv dag med jobb fram till 16. Känner att jag kommer in mer och mer i det, lär mig hela tiden små knep och lösningar. Så det känns bra, gäller bara att ta det lugnt o sansat. Var ju inget super väder idag direkt men trodde ändå på mer folk när jag körde i gång vid lunch, men de kom lite senare i stället. Träffade min gamla lärare i dramapedagogik, vilket var en kärt återseende. Denna mannen är helt underbar och har en sådan värme i kroppen som alla skulle smittas av om man var i hans närvaro. Hem och snabb vila innan middagen med familjen. Tänkte ladda batterierna så jag beställde pasta med oxfile för att kunna ta mig vidare till nästa ställe men blev så supermätt att kroppen vägde som bly när jag avlägsnade mig. Mötte upp grabbarna utanför jenny lya och sedan upp till henne på mysig inflyttningsfest. Trivs verkligen tillsammans med mina vänner. Jag vet vart jag har dem och känner ett mycket stort förtroende och tillit inför dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback