Morbror Karl!!!!!!

En lugn måndag med egna studier, fortsättning på testledarutbildningen med nya frågor. Det är mycket nu hehe....tog en paus framåt lunch för en sväng till Nautilus vilket var välbehövligt. Har verkligen inte haft tid för träning i helgen så dagens pass var otroligt skönt o rogivande. Jag har ett lite speciellt unikt upplägg som jag ska återkommer till senare. Kom hem och då slog bomben ned.... eller ned och ned, det var ganska väntat men ändå helt otroligt. Jag blev i morse morbror till lilla Alva. Ett stort grattis till min syster Emma och hennes sambo Anders. Ett liv har kommit till världen. En obeskrivlig känsla i själen och i hjärtat.

Älskar er...pappa...emma...elin...av hela mitt hjärta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback