Ledig lördag....

En skön lördag utan jobb och studier. Eller jag hade kanske behövt att plugga testledarutb. men jag känner att det tar vi igen nästa vecka när vi får besök av en som kan området i detalj. Ute på stan för att kolla lite kläder till en polare vilket gick snabbare än jag trodde. Stan är ju inte så värst stor och sortimentet begränsat....men vi hittade en perfekt jacka på Kapp Ahl som satt klockrent på Samuel. Har länge vart på jakt efter en skrivare, och passade på att sticka ut till jobbet och införskaffa mig en alltiett version från Canon som funkar mycket bra.

Åkte ut till syrran på landet och hälsade på lilla Alva som bara blir sötare och sötare. Hon är min lilla ögonsten som har och kommer för lång tid framöver, att trissa upp tillvaron avsevärt! Vi tog oss en långpromenad med sockertoppen i vagnen. Hon sov hela resan trots rötter o skogen hehe.

Lugn hemmakväll med Aslan, vilket uppskattas av han framför allt. Har köpt lite nya leksaker till han som han leker för fullt med. Husse sitter i soffan och betraktar lejoninstinkten hos sin lilla katt, livet är ganska mysigt i bland.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback